سوالات متداول

آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر نمی توانید پاسخ خود را پیدا کنید ، لطفا سؤال خود را برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

چرا اسم شهر من در لیست استان مورد نظرم نیست؟

چنانچه در لیست استان خود دنبال شهر خود هستید ولی پیدا نمیکنید، به این شماره ۰۹۰۳۳۲۶۴۹۹۲ نام استان و شهر خود را ارسال فرمایید تا در اولین فرصت بر روی سایت درج گردد.

تفاوت چرم هورس و فلوتر در چیست؟

چرم فلوتر بصورت واکس خور بوده و به روش سنتی امکان واکس زدن آن وجود دارد. اما چرم هورس شبیه چرم نبوک بوده که واکس خور نمیباشد و برای تمیز کردن آن دستمال نم کفایت میکند. همچنین برای چرم هورس واکس های مخصوصی وجود دارد که میتوانید تهیه و از آن استفاده کنید.

خرید را کامل انجام داده ام اما پول به حسابم برگشت خورده است. چه باید کرد؟

برای رفع این مشکل باید از یک مرورگر دیگری استفاده کنید. مثلا اگر این اتفاق با خرید از مرورگر "گوگل کروم" افتاد، اینبار برای خرید از مرورگر "موزیلا فایرفاکس" استفاده کنید. ضمن اینکه سایت در حال حاضر دارای دو درگاه پرداخت از بانک های ملت و صادرات میباشد. اگر بار اول از درگاه صادرات تلاش به خرید کردید، بار دوم از درگاه ملت این کار را تکرار کنید.

چرا در کنار اسم فقط بعضی از مدل ها کلمه "تمام چرم" نوشته شده است؟

چون این مدل ها علاوه بر رویه ی چرم، آستر و کفی هایشان نیز از چرم طبیعی طبی میباشد.

چرم مصرفی کفش بهپا چرم طبیعی هست یا مصنوعی؟

تمام کفش های بهپا با چرم طبیعی اصل تبریز تولید شده اند. (مگر آنکه به کلمه "مصنوعی" در کنار نام محصول اشاره کرده باشیم)

اگر کفش از نظر رنگ یا سایز مناسب نباشد، آیا امکان تعویض دارد؟ و هزینه آن چقدر میباشد؟

بله، امکان تعویض وجود دارد و تعویض آن بصورت رایگان میباشد. اما هزینه پستی به عهده خریدار است. بعد از هماهنگی با شماره ۰۹۰۳۳۲۶۴۹۹۲ (در تلگرام یا واتس اپ) کفش خود را به آدرس زیر ارسال نمایید: (باید استفاده نشده و کاملا سالم باشد) تبریز، خیابان دارایی، بازار حرمخانه، پلاک ۱۶۲، کفش بهپا، کدپستی: ۵۱۳۴۹۳۷۳۷۶ - سپس کد رهگیری مرسوله را باید از تلگرام یا واتس اپ به همان شماره مذکور ارسال فرمایید.

هزینه ارسال به شهرهای مختلف چقدر میباشد؟
تمامی ارسال های ما به سراسر کشور بعنوان تخفیف اولیه رایگان میباشد.
از کجا سایز مناسب با پای خود را انتخاب کنم؟
در صفحه هر محصول جدول سایزبندی مناسب با همان مدل قرار داده شده است. چنانچه آموزش اندازه گیری سایز پا بصورت نوشتاری برایتان قابل درک نباشد، با مراجعه به بخش انتهایی سایت و انتخاب "لینک مفید" در صفحه باز شده آموزش تصویری اندازه گیری سایز پا را مشاهده نمایید.
منظور از ارسال "در صورت موجود بودن محصول" چیست؟
در قسمت "نحوه ارسال" در صفحه تمامی محصولات به این موضوع اشاره شده است. قبل از هرچیزی به این نکته باید اشاره نمود که کفش بهپا قبل از اینکه فروشگاه آنلاین باشد یک تولیدکننده است. پس منظور از در صورت موجود بودن محصول این است که شاید سایز درخواستی شما ناموجود شده باشد و نیاز به تولید دارد. در چنین شرایط سفارش دهنده باید ۷ الی ۱۰ روز کاری زمان بیشتری در نظر بگیرد تا کفش درخواستی تولید و ارسال گردد. همچنین مشتری میتواند استعلام محصول را بگیرد. برای اینکار باید از طریق پل های ارتباطی که در سایت درج شده، عکس کفش به همراه سایز درخواستی را (در ساعات کاری و غیرتعطیل) برایمان بفرستد و منتظر جواب استعلام باشد.
چرا نمیتوانم از درگاه پرداخت بصورت آنلاین خرید کنم؟
چنانچه با هر خطایی مبنی بر عدم موفقیت خرید آنلاین مواجه شده باشید، چند راه برای حل آن موجود میباشد. اول اینکه سایت در حال حاضر دارای دو درگاه پرداخت از بانک های ملت و صادرات میباشد. اگر بار اول از درگاه ملت تلاش به خرید کردید، بار دوم از درگاه صادرات این کار را تکرار کنید. اگر همچنان مشکل شما پابرجا بود، مرورگر خود را عوض کرده و مجدد اقدام به خرید کنید. اگر تمام این کارها را به دقت انجام دادید و مشکل برطرف نشد، با صادرکننده کارت بانکی خود مشکل را در میان بگذارید تا محدودیت شما از سوی بانک برطرف گردد.

از ما بپرسید